فروشگاه جامع تحقیقات و مقالات دانشجویی و آزمون های روانشناسی با منابع معتبر
اطلاعیه فروشگاه
.... دانلود رایگان...
مشتریان محترم و گرامی ما بعد از خرید فایل نیاز به دانلود آن دارند ، پهنای باند پرسرعت ، نامحدود برای مشتریان ما فراهم شده است. لینک دانلود مستقیم بدون محدودیت سرعت قابل دانلود با فایل منیجر بهترین تجربه دانلود را برای مشتریان ما فراهم می کند.
« آزمون جملات ناتمام راتر»
آزمونهاي جملات ناتمام، به عنوان يكي از روشهاي فرافكن در ارزشيابي شخصيت مورد استفاده مي باشد، واول بار در سال 1930 بوسيله تندلر به كار برده شد، متخصصاني چون راد3، شور4، ويلر5، استاين6، راتر7، ساكس8، لوي9، وويلرمن10 با پژوهش هاي خود، ارزش وكارايي جملات ناتمام را درارزشيابي تعارضات رواني، تخيلات، عواطف، باز خوردها و برداشت هاي آزمودني نيازها، شكست ها و مكانيسم هايي كه وي به كار مي برد، تاكيد كرده اند وآنها را وسيله مناسبي براي كسب اطلاعاتي كه يافته هاي آزمون هاي ديگر را تكميل مي دانند.
دراين آزمون ها، اگر چه تفسير پاسخ ها مبتني بر تجربيات، آزمونگر است وروش نمره گذاري خاصي براي آزمون پيشنهاد شده با وجود اين به هنگام تفسير، صرف نظر از روش نمره گذاري معمولا به فراواني پاسخ ها، زمان تكميل جملات طولاني، تظاهرات رفتاري آزمودني، پاك شدگي عدم تكميل بعضي از سر آغازها و نوع ماهيت واژه هاي مورد استفاده وبار عاطفي آنها توجه مي شود. به طور كلي بررسي كمي وكيفي جملات مي تواند آزمونگر ار در شناخت بسياري از ويژه گيهاي آزمودني از جمله درجه سازگاري عمومي وي، سازگاري درخانواده، مدرسه ومحل كار، پرخاشگري، تسلط گرايي، پيشرفت گرايي، مردم گريزي وگوشه گيري كمك كند وتابلويي از اضطراب، سوء ظن، ترس هاي واهي، احساس نا ايمني، احساس حقارت وخصومت را نيز در اختيار گذارد.
هدف: اين ابزار ديدگاه فرد نسبت به موفقيت را مورد ارزيابي قرار ميدهد. نحوه تكميل: عبارات زير را بخوانيد و مطابق مقياس مورد نظر، گزينه انتخابي را با علامت دايره مشخص كنيد. الف= موافقم ب= تا اندازهاي موافقم يا نميدانم. ج= مخالفم نوع فایل: قابل ویرایش فرمت فایل: doc تعداد صفحات : 5 صفحه ...
هدف : سبك مديريت تضاد افراد را روشن مي سازد. : تصور كنيد كه در يك موقعيت كاري با مخالفت سرپرست مستقيم خود مواجه شده ايد سپس نشان دهيد در مقابله با شرايطي كه در قالب عبارات ذيل آمده است، غالبا چه نوع رفتاري را برمي گزينيد. نوع فایل: قابل ویرایش فرمت فایل: doc تعداد صفحات : 5 صفحه ...
اين پرسشنامه كه توسط گلدبرگ ساخته شده، از جمله شناخته شده ترين ابزارهاي غربالگري اختلالات رواني است كه به صورت فرمهاي 12، 28، 30 و 60 در دسترس مي باشد. در اين مجموعه فرم 28 سوالي آن ارائه گرديده است كه سئوالات آن در بر گيرندة چهار خرده مقياس مي باشد كه هر يك از آنها خود شامل 7 سئوال مي باشند. سئوالات 7-1 مربوط به مقياس علائم جسماني و وضعيت سلامت عمومي مي باشد. از سوال 14-8 مربوط به مقياس اضطراب، ا ...
هدف: سنجش ارزشها و نمودهای فرهنگی و هنری در سه شاخص: 1- تجسم یافته یا سرمایه بدنی و فردی (مهارت ذهنی، مهارت در بیان مطالب درسی) 2- عینی (مصرف کالاهای فرهنگی، تملک کالاهای فرهنگی، علاقمندی به هنر) 3- نهادی (مدارک تحصیلی) نوع فایل: قابل ویرایش فرمت فایل: doc تعداد صفحات : 4 صفحه ...
پرسشنامه تمايل به برنامه ريزي هدف : اين ابزار سنجش براي كمك به ارزيابي تمايل افراد براي برنامه ريزي فعال طراحي گرديده است. نوع فایل: قابل ویرایش فرمت فایل: doc تعداد صفحات : 2 صفحه ...
هدف از ساخت آزمون: سنجش ميزان انسجام دروني افراد مختلف است كه نشان دهنده ي سه مولفه ي قابل درك بودن وقايع ، قابل مديريت بودن وقايع ، معنادار بودن وقايع از نظر فرد است كه هر چه ميزان انسجام دروني بالاتر باشد فرد داراي مديريت استرس بالاتري است و بهتر مي تواند با بحران ها و استرس ها و وقايع زندگي كنار بيايد و سازگار شود. آزمون: آزمون حاضر دارای 50سوال می باشد که در مقیاس 5 درجه ای لیکرت پاسخ داده ...
در این پرسشنامه 21 گروه سؤال وجود دارد و هر سؤال بیان کننده حالتی در فرد است.شما باید سؤال های هر گروه را به ترتیب و با دقت بخوانید .سپس گزینه ای را انتخاب کنید که بهتر از همه احساس کنونی شما را بیان می کند ، یعنی آنچه درست در زمان اجرای پرسشنامه احساس می کنید . نوع فایل: قابل ویرایش فرمت فایل: doc تعداد صفحات : 8 صفحه ...
«پرسشنامۀ اضطراب شناختی» که توسط لیندسای و همکارانش (1987) تنظیم شده است ، فهرستی از دوازده مورد از رایج ترین افکاری است که با احساس های اضطراب همراهند و از یک نمونه درمان جویان مضطرب به دست آمده اند . پاسخ های این آزمون هم در یک مقیاس چهار نمره ای ، ارزیابی می شوند نوع فایل: قابل ویرایش فرمت فایل: doc تعداد صفحات : 1 صفحه ...
مبانی نظری پرسشنامه یکی از مهمترین تغییراتی که در دوران نوجوانی و جوانی عارض می گردد.نیاز به ابزار وجود در بین آنهاست.این نیاز در دوران جوانی به اوج می رسد و تاثیرات ژرفی بر عزت نفس و کسب هویت آنها می گذارد. ابزار وجود در جوانان از سویی می تواند باعث خودشکوفایی تواناییهای بالقوه شان شود و از سوی دیگر می توان اذعان داشت که ابزار وجود در جوانان دو روی سکه است که می بایست آن را در جهت پالایش شخصیت آ& ...